Uprzejmie informujemy, że rejestracja została zamknięta. Dziękujemy za wszystkie zgłoszenia.
Informacje organizacyjne dla przyjętych przez Organizatora uczestników, zostały wysłane na adresy e-mail podane przy rejestracji. Część z nich dostępna jest na stronie.
Pakiet Standard (bezpłatny)* |
|
udział stacjonarny w części konferencyjnej wydarzenia | |
dostęp do części cateringowej (przerwy kawowe, lunch) | |
dostęp do komunikatora (możliwość umawiania spotkań) |
W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu: rejestracja@ptwp.pl
- 1. Gdzie mogę zgłosić swój udział?
-
Rejestracja prowadzona jest na stronie internetowej wydarzenia w zakładce Rejestracja.
Nie przyjmujemy zgłoszeń drogą mailową czy telefoniczną. - 2. Czy mogę zapisać się w inny sposób?
-
Nie ma możliwości rejestracji w inny sposób niż przez stronę.
Nie przyjmujemy zgłoszeń drogą mailową lub telefoniczną. - 3. Do kiedy trwa rejestracja?
-
Rejestracja na udział stacjonarny jest otwarta do 19 czerwca 2024 r. do godz. 15.00.
Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany podanych terminów. - 4. Jak wygląda proces rejestracji?
-
Po wejściu na stronę wydarzenia do zakładki Rejestracja należy zapoznać się z informacją dotyczącą pakietów dostępu.
• Mam już swoje konto:
Jeżeli adres mailowy znajduje się w naszym systemie, otrzymają Państwo komunikat o możliwości zalogowania się z wcześniej podanym hasłem - w przypadku braku hasła proszę skorzystać z opcji „Odzyskaj hasło”.
Po zalogowaniu się na konto należy sprawdzić poprawność danych osobowych i wybrać interesujące sesje tematyczne. Po zapisaniu danych następuje przekierowanie do statusu zgłoszenia (Nowe – oczekuje na zatwierdzenie przez Organizatora).• Nie posiadam konta:
W przypadku braku konta w systemie, należy przejść proces zakładania nowego konta tj. wpisania danych osobowych oraz utworzenia hasła. Po wpisaniu poprawnych danych zostanie wysłany kod aktywacyjny (należy sprawdzić skrzynkę SPAM). Po aktywacji konta należy wybrać sesje tematyczne oraz zapisać się na wydarzenie.
Po zapisaniu danych następuje przekierowanie do statusu zgłoszenia (Nowe – oczekuje na zatwierdzenie przez Organizatora). - 5. Czym jest kod aktywacyjny?
-
Kod aktywuje nowo utworzone konto. Jest to 6-cyfrowy ciąg liczb, który zostaje wysłany na podany adres mailowy.
- 6. W jaki sposób mogę się zalogować na swoje konto?
-
Aby ponownie zalogować się, należy kliknąć zakładkę Rejestracja, następnie kliknąć Zarejestruj się i odnaleźć opcję Twoje konto w prawym górnym rogu.
- 7. W jaki sposób mogę zmienić/poprawić dane uczestnika?
-
Opcja Edycja Danych jest dostępna na koncie uczestnika.
- 8. Czy wybór sesji jest obowiązkowy?
-
Wybór sesji jest obowiązkowy, bez dokonania tego wyboru nie będzie możliwości przejścia do następnych kroków rejestracji. Prosimy o zaznaczenie sesji, w której udziałem są Państwo zainteresowani.
- 9. Czy i w jaki sposób mogę dokonać zmian w wyborze sesji?
-
Opcja Wybór Sesji jest dostępna na koncie uczestnika.
- 10. W jaki sposób mogę zrezygnować z uczestnictwa?
-
Na koncie rejestracyjnym widnieje opcja Rezygnuję z udziału.
- 11. Czy po potwierdzeniu przyjęcia mojego zgłoszenia otrzymam jeszcze jakieś informacje?
-
Na podany adres mailowy zostanie wysłana wiadomość z informacjami organizacyjnymi. Wiadomość pojawi się na kilka dni przed wydarzeniem.
Dla rejestracji stacjonarnej wiadomość będzie zawierać kod kreskowy, który należy wydrukować lub okazać na urządzeniu mobilnym w celu zeskanowania (przed wejściem na wydarzenie). - 12. Czy udział w wydarzeniu jest bezpłatny?
-
Organizator podejmuje decyzję o bezpłatnym uczestnictwie w wydarzeniu na podstawie zgłoszenia rejestracyjnego z wyrażeniem zgody na przekazywanie informacji handlowych. Uczestnik nie chcący wyrażać takiej zgody ma jednak zapewnioną płatną alternatywę uczestnictwa na warunkach określonych w czasie rejestracji.